
Ce-ți dorești atât ție, cât și celor dragi?
Aceasta este întrebarea la care ne dorim să răspunzi, dar nu oricum, ci într-un mod cât mai creativ și expresiv vizual.
Vei avea astfel șansa să-ți vezi creația pe eticheta ediție limitată a sticlei de lapte de la Lăptaria cu caimac și să câștigi Marele Premiu de 1500 Euro, dacă ai peste 14 ani. Premiul Junior de 500 Euro se va acorda în urma tragererii la sorți a celor mai mici și mai talentați designeri.
Surprinde spiritul urărilor de sărbători pe etichetă și trimite-ne creația ta până pe 19 octombrie!
Cum particip?
Tu ai ideea, noi îți setăm dimensiunea spațiului în care să-ți desfășori creativitatea! Află care trebuie să fie formatul și caracteristicile pe care trebuie să le îndeplinească designul tău și care sunt regulile de înscriere, ca să bifezi toate criteriile unui designer acceptat în competiție.
Concursul se desfășoară între 5 octombrie – 5 noiembrie 2021
și are patru etape:
1
Prima etapă (înscrierea tuturor creațiilor):
5 octombrie 2021, ora 11:00
–
19 octombrie 2021, ora 11:00
2
A doua etapă (jurizarea și selecția a patru creații care se vor transforma în cărți poștale pentru cei dragi):
21 octombrie 2021, ora 11:00
–
25 octombrie 2021, ora 11:00 (dedicată exclusiv participanților care au minim 14 ani împliniți la data începerii concursului)
3
A treia etapă (votarea – cea mai utilizată carte poștală pentru urări cu caimac):
26 octombrie 2021, ora 11:00
–
2 noiembrie 2021, ora 11:00
4
A patra etapă (tragerea la sorți) pentru Premiul Junior: 1 noiembrie 2021 (dedicată exclusiv participanților care au maxim 13 ani împliniți la dată începerii concursului)
Componența juriului

Mădălina și Adrian Cocan
Fondatorii brandului de lactate premium Lăptăria cu caimac. Înainte de lansarea Lăptăriei, aceștia au activat în industria de marketing și comunicare în cadrul unor companii românești și internaționale. După câțiva ani de documentare și o investiţie de aproximativ 6 milioane de euro, Mădălina și Adrian au realizat conceptul de business al Lăptăriei cu caimac, alături de produsele lansate pe piață sub acest brand.

Elena Bululete
Managing partner și co-fondator Conan PR, una dintre agențiile cu cea mai rapidă creștere din România. Lucrează în comunicare de 15 ani, oferind sprijin clienților din mediul corporate, instituțional, dar și din mediul politic. În 2010 a fondat Conan PR, alături de partenerul ei, iar printre clienții agenției se numără Uber, Heineken, Mindspace, BCR sau Goodyear Dunlop.

Alex Mălăescu
Creative Director cu peste 12 ani experiență în advertising cu background de design și art direction în agenții precum Mercury360, Graffiti BBDO, Saatchi&Saatchi România sau Saatchi&Saatchi Middle East, pentru branduri ca P&G (Ariel), Isuzu, Cadillac, Raiffeisen, Milka, Petrom, Prigat, MARS, Snickers, Scandia, Volksbank, Grolsch, Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Rompetrol, Nestlé (Friskies, Nescafe), JTI (Winston, Camel, Sobranie), Kiss FM, Magic FM.
Alex va comenta partea artistică a înscrierilor în concurs.